bende altunizade çalışıyorum da bu şeref yoksunları 2 kere eşim evde olmasına rağmen kapıya kağıt yapıştırıp gitmişler ptt pendik merkez postanede tekmeli tokatlı kavga ettim de geçen hafta... o yüzden sordum.. adamlar kat yürümemek için gelip alsınlar olayı yapıyorlar.. az kaldı pendikteki tüm postacılara saldırıcam...

hocam pendikte olsam alırdım yardımcı olurdum da maalesef bende sabah 7 akşam 6 altunizadede çalışıyorum. eşin dostun annen baban abin kardeşin arkadaşın yok mu? senin kimliğinle gitsin her türlü alır.. yok yasak diyebilir şunu desin, bakın postacı kapıya bırakıp gitti 2 oldu bu arkadaş getirmiyor abimde çalışıyor gelemiyor rica ediyorum desin ordaki memur iyi adam verir kargoyu..
Annemin ayaklarında platin var evden çıkamıyor

kardeşimde çalışıyor okadar zor durumdayım tek bir tanıdığım yok gönderebileceğim

insan değil bunlar ya asansör var çıksa ölür canıma tak edecek en sonunda bende çıkıcam insanlıktan gidip saldırıcam