Hocam sizin yine iyimiş. Günün 17 saati açık olan yere bir adet ptt kargo aldım. Baktım dağıtıma çıkmış o gün gelmedi akşam kontrol ettim. Şahıs adreste yoktur yazıyordu. Ertesi gün aradım tabi baya laf söyledim. Burası işyeri kimse gelmedi öyle böyle diye. Allah'tan anlayışlı bir müdürleri vardı ki boşu boşuna çalışanı korumadı. Direk yerede sermedide olabildiğince güzel topladı. Ertesi gün kargo elimdeydi. Adamlar getirip bırakacağı yeri bile üşeniyor. Yeri geliyor TAKİPLİ kargoyu kaybediyorlar.
Ha son 1-2 yıldır pek sorun yok açıkçası hatta gerçekten yardımcı oluyorlar. Haftanın 1 günü dağıtıma çıktıklarından acil olan kargoları ben kendim merkezlerine gidip alıyorum. Artık ne kadar çok gittiysem bir gün baya geç kaldım, kapattı kapatacaklar. Aradım dedim böyle böyle karşıyakadan kargo almaya geleceğim. Orda da adam yetişemezsin istersen ben akşam geçerken bırakayım oraya demişti. Sağolsun sonrada bırakmış.

Tamamen nasıl bir insana denk geldiğinizle alakalı.