Allah yardımcın olsun dostum işin zor.
PTT Kargo'dan İnsanlık Dışı Davranışı !
21
●1.700
- 05-08-2015, 06:41:15Üyeliği durdurulduHocam sanırım 2 hafta süresi oluyor sonra gerisin geriye gönderiyorlar haberin olsun...
Ben yurt dışından ürün geldiği gün hemen ptt müdürlüğüne gidip teslim alıyorum, eve getirmelerini beklersem çook uzuyor...
Bence iş yerinizden izin almaya çalışın gidip alın kargonuzu, yoksa getirmeme ihtimalleri çok yüksek... - 05-08-2015, 23:30:50Üyeliği durdurulduBen kartalda oturuyorum, isterseniz gidip alabilirim. Nerde olduğunu falan bilmiyorum ama alırım sizin için. En kötü almaya giderim yani verirler inşallah.
- 06-08-2015, 21:06:42arkadasın kimligi vb olmadan vermezler mantık olarakta vermemesi lazım öbür türlü herkez istedigi kargoyu alırTakipciPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vekalet istiyolar kimlik fotokobisi ile anca siz gidip kargo ordaysa kargoyu tekrar yollamalarını parası neyse gerekirse verebilceginizi söyleyin yada telefon ile görüstürün arkadası