Ben kartalda oturuyorum, isterseniz gidip alabilirim. Nerde olduğunu falan bilmiyorum ama alırım sizin için. En kötü almaya giderim yani verirler inşallah.
arkadasın kimligi vb olmadan vermezler mantık olarakta vermemesi lazım öbür türlü herkez istedigi kargoyu alır

vekalet istiyolar kimlik fotokobisi ile anca siz gidip kargo ordaysa kargoyu tekrar yollamalarını parası neyse gerekirse verebilceginizi söyleyin yada telefon ile görüstürün arkadası