ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu insanlık dışı davranış değil istediğiniz yere de şikayet etseniz hiç birşey olmaz kural dışı yapılan birşey yok ortada çok önemliyse ailenizden birine kimliğinizi verin sizin yerinize gidip alsın bu kadar büyütülecek ne var

haklısınız hocam kargoyu getirmeyip zile basmaya üşenip yukarı çıkmaya üşenip kapıya merkeze gel yazısı bırakıp gitmek ve beni zor durumda bırakmak insanlık dışı davranış değil kural dışı değil dimi benim şuan gönderebileceğim kimse yok kimliğinizi verin gönderin demesi kolay oluyor fakat ailemden biri olsa göndereceğim değilmi. ben zor durumda olmasam neden gelip burda insanları oyalıyım poliyannacılığa gerek yok zor durumdayım