WWDC 2014 (iOS8 ve OSX 10.10 tanıtımı)
19
●993
- 02-06-2014, 22:13:54yosemite beta sürümü bugun çıkıyor. beta sürümler çok sıkıntı yaratıyormuydu?
- 02-06-2014, 23:05:09Kah Android'den, kah Windows Phone'den (klavye) esinlenmelerle güzel bir sürüm çıkarılmış. Yarın sağ olursam yosemite'ye güncelleyeyim macpro'yu.
Şuan Android developerları Apple ile
dalga geçiyor, 3 sene önce yazdığım uygulamayı bugün sistemlerine dahil etmişler diye.
Ekstra:
- 03-06-2014, 00:05:05Yükledin mi hocam son durum ne stabil mi ios8 .PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2014, 01:38:54developer hesabı veya UDID kaydı olanlar yükleyebiliyor beta sürümü sadece.duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2014, 19:20:46yosemite'i kurmak için ne gerekiyor? şuan app store güncelleme yok diyor benim mavericks'te de.PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle