PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk mesaja videolar eklendi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:41:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:25:57 --

iOS8 ve OSX Yosemite'yi indirmeye başladım bakalım
yosemite'i kurmak için ne gerekiyor? şuan app store güncelleme yok diyor benim mavericks'te de.