Konu
WWDC 2014 (iOS8 ve OSX 10.10 tanıtımı)
02-06-2014, 22:13:54
#11
malioztekin
yosemite beta sürümü bugun çıkıyor. beta sürümler çok sıkıntı yaratıyormuydu?