Konu
WWDC 2014 (iOS8 ve OSX 10.10 tanıtımı)
03-06-2014, 00:33:53
#15
PisiPC
sunucular çok yoğun oldugundan yavaş iniyor, OSX Yosemite inerken hata verdi bidaha yükleyemedim hiç inmiyor bile hatta, sabaha karşı düzelir.