Konu
WWDC 2014 (iOS8 ve OSX 10.10 tanıtımı)
03-06-2014, 01:38:54
#17
PisiPC
duskorc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi güncelleyebiliyor muyuz telefonları? IP5S le baktım güncelleme yok dedi.
developer hesabı veya UDID kaydı olanlar yükleyebiliyor beta sürümü sadece.