Kah Android'den, kah Windows Phone'den (klavye) esinlenmelerle güzel bir sürüm çıkarılmış. Yarın sağ olursam yosemite'ye güncelleyeyim macpro'yu.
Şuan Android developerları Apple ile

dalga geçiyor
, 3 sene önce yazdığım uygulamayı bugün sistemlerine dahil etmişler diye.
Ekstra: