Konu
WWDC 2014 (iOS8 ve OSX 10.10 tanıtımı)
02-06-2014, 22:41:52
#12
PisiPC
İlk mesaja videolar eklendi.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:41:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:25:57 --
iOS8 ve OSX Yosemite'yi indirmeye başladım bakalım