İlk mesaja videolar eklendi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:41:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:25:57 --

iOS8 ve OSX Yosemite'yi indirmeye başladım bakalım