Konu
WWDC 2014 (iOS8 ve OSX 10.10 tanıtımı)
03-06-2014, 00:05:05
#14
Ryle
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
PisiPC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk mesaja videolar eklendi.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:41:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:25:57 --
iOS8 ve OSX Yosemite'yi indirmeye başladım bakalım
Yükledin mi hocam son durum ne stabil mi ios8 .