PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk mesaja videolar eklendi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:41:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:25:57 --

iOS8 ve OSX Yosemite'yi indirmeye başladım bakalım
Yükledin mi hocam son durum ne stabil mi ios8 .