• 03-06-2014, 19:54:13
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yosemite'i kurmak için ne gerekiyor? şuan app store güncelleme yok diyor benim mavericks'te de.
    https://appleseed.apple.com/sp/betaprogram

    Burdan kayıt olup yapılabiliyor.. tabi mail filan atacaklar sonra güncellenecek..
    download linkleri düşünce de yapılabilir belki..
  • 03-06-2014, 21:34:32
    #20
    OSX Yosemite ve iOS8 indirdim, Yosemite çok deneme fırsatım olmadı fakat iOS8'de bazı sinir bozucu hatalar mevcut, 2.beta ile baya düzelicektir diye düşünüyorum.