MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yosemite'i kurmak için ne gerekiyor? şuan app store güncelleme yok diyor benim mavericks'te de.
https://appleseed.apple.com/sp/betaprogram

Burdan kayıt olup yapılabiliyor.. tabi mail filan atacaklar sonra güncellenecek..
download linkleri düşünce de yapılabilir belki..