WWDC 2014 (iOS8 ve OSX 10.10 tanıtımı) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
WWDC 2014 (iOS8 ve OSX 10.10 tanıtımı)
19
●
993
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
WWDC 2014 (iOS8 ve OSX 10.10 tanıtımı)
1
2
3
03-06-2014, 19:54:13
#19
olgacveysel
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
MujaHeed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yosemite'i kurmak için ne gerekiyor? şuan app store güncelleme yok diyor benim mavericks'te de.
https://appleseed.apple.com/sp/betaprogram
Burdan kayıt olup yapılabiliyor.. tabi mail filan atacaklar sonra güncellenecek..
download linkleri düşünce de yapılabilir belki..
03-06-2014, 21:34:32
#20
PisiPC
OSX Yosemite ve iOS8 indirdim, Yosemite çok deneme fırsatım olmadı fakat iOS8'de bazı sinir bozucu hatalar mevcut, 2.beta ile baya düzelicektir diye düşünüyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler