Konu
WWDC 2014 (iOS8 ve OSX 10.10 tanıtımı)
03-06-2014, 21:34:32
#20
PisiPC
OSX Yosemite ve iOS8 indirdim, Yosemite çok deneme fırsatım olmadı fakat iOS8'de bazı sinir bozucu hatalar mevcut, 2.beta ile baya düzelicektir diye düşünüyorum.