Deprem :(
105
●4.780
- 24-05-2014, 12:57:26Adam DH'de depremi bildi :O
http://forum.donanimhaber.com/m_92207057/tm.htm - 24-05-2014, 12:58:03İstanbul'un neresi ? Sarıyer'de hiç hissetmedimgokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2014, 12:58:54En cok hisseden biziz galiba canakkale deprem gokceadada oldu ve ben dustaydim hep tahmin ettigim sey basima geldi kopuklu ciktim disariya
fena sallandi evdeki parfumler kirilmis buyuk ayna vardi o dusmus
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 24-05-2014, 13:02:44An itibariyle ustumden onlarca helikopter geciyor gokceada merkezi deprem ilk haberlere gore hasar varmis
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 24-05-2014, 13:03:414.levent ve maslakda ciddi şekilde hissettikzacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2014, 13:06:38hemen de dibimiz hiç hissetmedikselcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
büyük geçmiş olsun tekrar herkese.Telefonların kilitlenmesi ayrı bişey tabi..
başta hafif sallıyordu. Sonra köpeğimi alıp masanın altına geçtim.
fena sallandi evdeki parfumler kirilmis buyuk ayna vardi o dusmus