• 24-05-2014, 12:57:26
    #55
    Kurumsal PLUS
    Ben niye hiçbirşey hissetmedim, anormallik bende mi?
  • 24-05-2014, 12:57:26
    #56
    Adam DH'de depremi bildi :O
    http://forum.donanimhaber.com/m_92207057/tm.htm
  • 24-05-2014, 12:58:03
    #57
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece koltukda uyuya kalmıştım , deprem başlayınca pat diye yere düştüm. Önce ne olduğunu çözemedim . başta hafif sallıyordu. Sonra köpeğimi alıp masanın altına geçtim.

    Cidden feci mi sallandık benim ev mi sallanıyor. En küçük depremi bile hissediyorum..
    İstanbul'un neresi ? Sarıyer'de hiç hissetmedim
  • 24-05-2014, 12:58:54
    #58
    En cok hisseden biziz galiba canakkale deprem gokceadada oldu ve ben dustaydim hep tahmin ettigim sey basima geldi kopuklu ciktim disariya fena sallandi evdeki parfumler kirilmis buyuk ayna vardi o dusmus

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-05-2014, 13:01:53
    #59
    Yatiyodum yegen tekme vuruyor zamanki gibi saniyodum bi baktim pc masasi halay cekiyor istanbulda sallandi baya

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-05-2014, 13:02:44
    #60
    An itibariyle ustumden onlarca helikopter geciyor gokceada merkezi deprem ilk haberlere gore hasar varmis

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-05-2014, 13:03:41
    #61
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'un neresi ? Sarıyer'de hiç hissetmedim
    4.levent ve maslakda ciddi şekilde hissettik
  • 24-05-2014, 13:05:00
    #62
    Kadikoyu baya salladi
  • 24-05-2014, 13:06:38
    #63
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.levent ve maslakda ciddi şekilde hissettik
    hemen de dibimiz hiç hissetmedik


    büyük geçmiş olsun tekrar herkese.Telefonların kilitlenmesi ayrı bişey tabi..