Konu
Deprem :(
24-05-2014, 13:06:38
#63
zacoo
selcuksepetci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4.levent ve maslakda ciddi şekilde hissettik
hemen de dibimiz hiç hissetmedik
büyük geçmiş olsun tekrar herkese.Telefonların kilitlenmesi ayrı bişey tabi..