ayaklarım sallamıyordu titriyorum falan sandım sonra lambayi görünce hemen dışarı kaçtım,
bizde aparman giriş katındayiz
Deprem :(
105
●4.780
- 24-05-2014, 12:52:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1 yaralı var balkondan atlamış
- 24-05-2014, 12:57:16Deprem değil, ihmal - kargaşa - panik öldürüyor.
Hepinize geçmiş olsun.
başta hafif sallıyordu. Sonra köpeğimi alıp masanın altına geçtim.