Deprem :( - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem :(
105
●
4.780
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Deprem :(
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
24-05-2014, 12:33:40
#19
Webcontroller
Eskişehir'de çok fena hissettik..
24-05-2014, 12:34:04
#20
mtntk
Bursada çok fazla sallandı arkadaşlar.
24-05-2014, 12:34:16
#21
Zamazing
Üyeliği durduruldu
Allah Beterinden Korusun Ya..
24-05-2014, 12:35:22
#22
BAROFF
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1 dakika sürdü burada yavaş başladı sarsıntı çok arttı. Tamda tuvalettteyken olurmu bu dedim kendime sonra düşündüm asıl depremi ben yapmışım
24-05-2014, 12:36:17
#23
theknightelf
Üyeliği durduruldu
İzmirden hissettik
24-05-2014, 12:36:22
#24
okan1
6.5 şiddetinde diye haberler geldi baya sallandı ya.
Hepimize tüm ülkeye geçmiş olsun umarım kötü bir durum söz konusu değildir.
24-05-2014, 12:37:35
#25
iExChange
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merkez 6.7 ege denizi.
İzmir - istanbul - kocaeli - bursa - eskişehir etkilenmiş.
24-05-2014, 12:37:52
#26
kursun23
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allahim yardimciniz olsun kardesler.
Allah büyügünü göstermesin.
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
24-05-2014, 12:38:36
#27
MaxeS
İşyerinde büyük bir akvaryumumuz var içindeki su çalkantıdan dışarı döküldü ne salladı be.
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler