• 24-05-2014, 12:33:40
    #19
    Eskişehir'de çok fena hissettik..
  • 24-05-2014, 12:34:04
    #20
    Bursada çok fazla sallandı arkadaşlar.
  • 24-05-2014, 12:34:16
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Allah Beterinden Korusun Ya..
  • 24-05-2014, 12:35:22
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 dakika sürdü burada yavaş başladı sarsıntı çok arttı. Tamda tuvalettteyken olurmu bu dedim kendime sonra düşündüm asıl depremi ben yapmışım
  • 24-05-2014, 12:36:17
    #23
    Üyeliği durduruldu
    İzmirden hissettik
  • 24-05-2014, 12:36:22
    #24
    6.5 şiddetinde diye haberler geldi baya sallandı ya.
    Hepimize tüm ülkeye geçmiş olsun umarım kötü bir durum söz konusu değildir.
  • 24-05-2014, 12:37:35
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merkez 6.7 ege denizi.
    İzmir - istanbul - kocaeli - bursa - eskişehir etkilenmiş.
  • 24-05-2014, 12:37:52
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allahim yardimciniz olsun kardesler.
    Allah büyügünü göstermesin.

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 24-05-2014, 12:38:36
    #27
    İşyerinde büyük bir akvaryumumuz var içindeki su çalkantıdan dışarı döküldü ne salladı be.