• 24-05-2014, 13:07:19
    #64
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'un neresi ? Sarıyer'de hiç hissetmedim
    Halkalı Bölgesi . Binamda 4 daire var . Yan siteler 15 katlı , camdan baktığımda en az 200-300 kişi sokağa çıkmıştı . Çocuklar ağlıyordur.

    Viberdan babama ulaştım , onlarda korkudan 14. kata çıkmışlar.
  • 24-05-2014, 13:07:29
    #65
    Beykoz kavacıktada baya hissettik. Koca varaklı ayna yere düştü iyi sabitlemek gerekmiş iyi bi ders oldu.

    Herkese geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın.
  • 24-05-2014, 13:08:04
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Durum bakalı usa şiddet için ne açıklama yapacak

    ayrıca kaç kişi camdan pencereden atladı merak konusu
  • 24-05-2014, 13:09:28
    #67
    Bu arada Antalya'da hissedildi mi ? Muratpaşa taraflarında özellikle.

    Edirneden Antalya'ya kadar hissedildiyse Allah göstermesin aynı anda da doğuda deprem olsaydı ülke yarılır dünyanın merkezine inerdik heralde.
  • 24-05-2014, 13:09:50
    #68
    Eskişehirde de hissedildi
  • 24-05-2014, 13:11:02
    #69
    Çanakkalede yaralı falan çokmuş sanırım.
  • 24-05-2014, 13:11:54
    #70
    Kurumsal PLUS
    Ankarada hisseden yok mu yav ? Ben hiç birşey hissetmedim(Yenimahalle) kahvaltı yapıyordum o ara.
  • 24-05-2014, 13:12:18
    #71
    Kurumsal PLUS
    Bende telden haberlere bakiyordum 15 snye kadar sallandik allah beterinden korusun
  • 24-05-2014, 13:12:43
    #72
    Çekmeköyden sesleniyorum burada iyi sallandı Geçmiş olsun herkese...