Deprem :( - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem :(
105
●
4.780
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Deprem :(
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
24-05-2014, 13:07:19
#64
gokhanua
zacoo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstanbul'un neresi ? Sarıyer'de hiç hissetmedim
Halkalı Bölgesi . Binamda 4 daire var . Yan siteler 15 katlı , camdan baktığımda en az 200-300 kişi sokağa çıkmıştı . Çocuklar ağlıyordur.
Viberdan babama ulaştım , onlarda korkudan 14. kata çıkmışlar.
24-05-2014, 13:07:29
#65
larenuf
Beykoz kavacıktada baya hissettik. Koca varaklı ayna yere düştü iyi sabitlemek gerekmiş iyi bi ders oldu.
Herkese geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın.
24-05-2014, 13:08:04
#66
Cavro
Üyeliği durduruldu
Durum bakalı usa şiddet için ne açıklama yapacak
ayrıca kaç kişi camdan pencereden atladı merak konusu
24-05-2014, 13:09:28
#67
BurakKeskin
Bu arada Antalya'da hissedildi mi ? Muratpaşa taraflarında özellikle.
Edirneden Antalya'ya kadar hissedildiyse Allah göstermesin aynı anda da doğuda deprem olsaydı ülke yarılır dünyanın merkezine inerdik heralde.
24-05-2014, 13:09:50
#68
ertunc
Eskişehirde de hissedildi
24-05-2014, 13:11:02
#69
Rwnqe
Çanakkalede yaralı falan çokmuş sanırım.
24-05-2014, 13:11:54
#70
Panthera
Kurumsal PLUS
Ankarada hisseden yok mu yav ? Ben hiç birşey hissetmedim(Yenimahalle) kahvaltı yapıyordum o ara.
24-05-2014, 13:12:18
#71
Betrayal_13
Kurumsal PLUS
Bende telden haberlere bakiyordum 15 snye kadar sallandik allah beterinden korusun
24-05-2014, 13:12:43
#72
corpixx
Çekmeköyden sesleniyorum burada iyi sallandı
Geçmiş olsun herkese...
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler