zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul'un neresi ? Sarıyer'de hiç hissetmedim
Halkalı Bölgesi . Binamda 4 daire var . Yan siteler 15 katlı , camdan baktığımda en az 200-300 kişi sokağa çıkmıştı . Çocuklar ağlıyordur.

Viberdan babama ulaştım , onlarda korkudan 14. kata çıkmışlar.