• 24-05-2014, 12:44:31
    #37
    hatlar uçtu
  • 24-05-2014, 12:44:48
    #38
    ofis giriş kat olmasına rağmen felaket sallandık.
  • 24-05-2014, 12:45:08
    #39
    Ben birisine ulaşmaya başardım.
  • 24-05-2014, 12:46:40
    #40
    İstanbul,sarıyer de oturuyorum hissetmedim 1-2 arkadaşımada sordum onlarda hissetmemiş buralar sallanmadı galiba..büyük geçmiş olsun
  • 24-05-2014, 12:47:02
    #41
    Millet dışarda biz pcdeyiz
  • 24-05-2014, 12:48:33
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün meydana gelen 6.7 büyüklüğündeki deprem Antalya'dan İstanbul'a kadar çok geniş bir bölgede hissedildi.. İstanbul'un bütününde hissedilen deprem büyük korku yarattı. Depremin merkez üssü Gökçeada açıkları... Derinliği ise 10 kilometre... Yunanistan Deprem Enstitüsü ise depremin büyüklüğünü 7.2 olarak ölçtü ve merkez üssününün Dedeağaç yakınları olduğunu duyurdu... Depremden sonra cep telefonları kilitlendi, Kandilli'nin sitesi çöktü... İstanbul'dan Antalya'ya kadar çok geniş bir bölgede hissedildi...
  • 24-05-2014, 12:49:04
    #43
    İş merkezi çok sallandı daha yüksek olunca binayı terk ettik, depremden çok tırsıyorum ALLAH korusun...
  • 24-05-2014, 12:49:08
    #44
    Ben yatakta uyuyordum. Gece 5'de yatmıştım zaten. Kalktım dönüp duruyordum felan. Baktım sallandım. Dedim herhalde damar felan atmıştır. Arada böyle atıyor ya boyun felan mesela. Sonra baktım ben hala sallanıyorum. Dedim herhalde deprem oluyor. Bu arada koridordan sesler gelmeye başladı (öğrenci yurdu). Sonra oda arkadaşını uyandırdım dışarı çıktık.


    İstanbul'dan en fazla 4 felan hissedilmiştir bence.

    2 tane 4 üzeri
    2 tane 5 üzerinin yakınında

    deprem yaşamış birisi olarak söylüyorum.

    4 olanlardan bir tanesi 4.7 idi ve yere çok yakındı. 6 gibi etki yaptığını söylemişlerdi. Mesela oda arkadaşım uyanmadı az önce ama bu dediğim deprem beni birisi silkelemiş gibi uyandırmıştı. Acayip korkutucuydu.
  • 24-05-2014, 12:49:30
    #45
    Herkese geçmiş olsun...