Ben yatakta uyuyordum. Gece 5'de yatmıştım zaten. Kalktım dönüp duruyordum felan. Baktım sallandım. Dedim herhalde damar felan atmıştır. Arada böyle atıyor ya boyun felan mesela. Sonra baktım ben hala sallanıyorum. Dedim herhalde deprem oluyor. Bu arada koridordan sesler gelmeye başladı (öğrenci yurdu). Sonra oda arkadaşını uyandırdım dışarı çıktık.


İstanbul'dan en fazla 4 felan hissedilmiştir bence.

2 tane 4 üzeri
2 tane 5 üzerinin yakınında

deprem yaşamış birisi olarak söylüyorum.

4 olanlardan bir tanesi 4.7 idi ve yere çok yakındı. 6 gibi etki yaptığını söylemişlerdi. Mesela oda arkadaşım uyanmadı az önce ama bu dediğim deprem beni birisi silkelemiş gibi uyandırmıştı. Acayip korkutucuydu.