Konu
Deprem :(
24-05-2014, 12:46:40
#40
zacoo
İstanbul,sarıyer de oturuyorum hissetmedim 1-2 arkadaşımada sordum onlarda hissetmemiş buralar sallanmadı galiba..büyük geçmiş olsun