• 24-05-2014, 14:32:13
    canakkale eceabat son durum

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-05-2014, 14:44:17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    opratörler yoğunluktan devre dışı kalmış. bir ös ym bir de şu operatörler kendilerini düzeltemedi. bir de kandilli rasathanesinin web sitesi çökmüş. garipsenecek durum bana göre. Allah korusun biraz fazla sarssa altyapı denen bir şey kalmayacak.
  • 24-05-2014, 16:05:04
    Uykudaydım depremle uyandım arkadaş kalk deprem oluyor dedi çıkmaya çalışırken koridorda baya sallanmaya başladık ve bekledik. Allah beterinden korusun..
  • 24-05-2014, 17:02:42
    Uykumdan sallanarak uyandım. Yatak resmen beşik gibiydi. İnş. tekrarlanmaz.
  • 24-05-2014, 19:02:24
    Balık'daydım kafamı bir çevirdim, araba bildiğiniz filmlerdeki gibi zıplıyor. Deprem sesleri filan derken diğer tarafa bir bakdım, herifler nerdeyse malzemeleri bile bırakmış arabalarına koşup kaçışdılar. 30 saniye civarında sürdü zarar ziyan yok şükürler olsun.
  • 24-05-2014, 19:47:08
    Kadikoy/Bostanci da inanilmaz hissettim. Neyseki kayip can/mal yok. Şükürler olsun...


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 24-05-2014, 20:45:27
    Hayat böyle işte ya bir dakika önce hersey normal bir dakika sonra korku endişe panik ölümü her daim hatırlamak ve ona iyi hatırlamak lazım
    Sizin en akıllıniz ölümü en çok hatırlayan ve ona en iyi hazırlananinizdir.