Konu
Deprem :(
24-05-2014, 19:47:08
#105
KeremSekerci
Kadikoy/Bostanci da inanilmaz hissettim. Neyseki kayip can/mal yok. Şükürler olsun...
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi