Konu
Deprem :(
24-05-2014, 16:05:04
#102
sys-tem
Uykudaydım depremle uyandım arkadaş kalk deprem oluyor dedi çıkmaya çalışırken koridorda baya sallanmaya başladık ve bekledik. Allah beterinden korusun..