Konu
Deprem :(
24-05-2014, 13:07:29
#65
larenuf
Beykoz kavacıktada baya hissettik. Koca varaklı ayna yere düştü iyi sabitlemek gerekmiş iyi bi ders oldu.
Herkese geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın.