• 24-05-2014, 12:52:10
    #46
    ayaklarım sallamıyordu titriyorum falan sandım sonra lambayi görünce hemen dışarı kaçtım,
    bizde aparman giriş katındayiz
  • 24-05-2014, 12:52:15
    #47
    Bayağı hissettik Edirne'den. Umarım can ve mal kaybı yoktur hiç bir yerde
  • 24-05-2014, 12:52:21
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 yaralı var balkondan atlamış
  • 24-05-2014, 12:54:12
    #49
    İstanbul'dan çok fena hissedildi. 6.7 merkez ege deniziymiş heralde. Şu kandilli rasathanesinin sitesi bir depremdede çökmesin arkadaş.
  • 24-05-2014, 12:54:35
    #50
    1 kişide başakşehirde kaçarken araba çarpmış
  • 24-05-2014, 12:55:19
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beşik gibi salladı, beşik gibi
  • 24-05-2014, 12:56:12
    #52
    Gece koltukda uyuya kalmıştım , deprem başlayınca pat diye yere düştüm. Önce ne olduğunu çözemedim . başta hafif sallıyordu. Sonra köpeğimi alıp masanın altına geçtim.

    Cidden feci mi sallandık benim ev mi sallanıyor. En küçük depremi bile hissediyorum..
  • 24-05-2014, 12:57:06
    #53
    Depremden dolayı cam çatladı. Geçmiş olsun herkese.

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-05-2014, 12:57:16
    #54
    Deprem değil, ihmal - kargaşa - panik öldürüyor.
    Hepinize geçmiş olsun.