Konu
Deprem :(
24-05-2014, 13:02:44
#60
Metin2Dizayn
An itibariyle ustumden onlarca helikopter geciyor gokceada merkezi deprem ilk haberlere gore hasar varmis
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi