Gece koltukda uyuya kalmıştım , deprem başlayınca pat diye yere düştüm. Önce ne olduğunu çözemedim .

başta hafif sallıyordu. Sonra köpeğimi alıp masanın altına geçtim.
Cidden feci mi sallandık benim ev mi sallanıyor. En küçük depremi bile hissediyorum..
İstanbul'un neresi ? Sarıyer'de hiç hissetmedim