gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece koltukda uyuya kalmıştım , deprem başlayınca pat diye yere düştüm. Önce ne olduğunu çözemedim . başta hafif sallıyordu. Sonra köpeğimi alıp masanın altına geçtim.

Cidden feci mi sallandık benim ev mi sallanıyor. En küçük depremi bile hissediyorum..
İstanbul'un neresi ? Sarıyer'de hiç hissetmedim