Konu tamamen harcamakla ilgili. Cimriysen, pintiysen, elin sıkıysa paran oluyor. Harcıyorsan, rahatına düşkünsen, 10 pantolonun varken 11.yi almaktan çekinmiyorsan paran falan olmuyor. Parayı tutunca para seni tutuyor ama benim gibi avucunu açıp saçıyorsan ağlama hiç.
Ben de hep param yok param yok diom. Bakıyorum bir başıma benim elime geçen parayla millet 3 çocuk okutuyor kira veriyor. Ben tek başıma ota çöpe para saçıyom ha bire harcıom ondan sonra da ay sonu anne para ver diom. Annelerde genellikle para olur. Onlar işi biliyor. Baktım gereksiz para harcamıyor hiç. Hep kötü zamanlar için kıyıda var. Benimse başım dara düşse kıyıda 5 liram bile olmuyor. Dolmuş parasını annemden alıp alışverişe çıkıom kredi karıyla 300-500 harcayıp eve geliom. Ve soruyom kendime hala daha: Benim niye param yok.
Annem de çantalarını bozdur bozdur harca diyo
Haklı

Harcamazsan paran olur.