• 04-04-2014, 23:09:12
    #10
    Hocam meslek nedir sorması ayıp değilse?
  • 04-04-2014, 23:15:02
    #11
    Hocam emin olun şehirinde etkisi çok adım atsan para.

    Konu dışı // Nick'iniz lol'den dolayı koyulmuş bir nick mi
  • 04-04-2014, 23:18:47
    #12
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazandığın paranın bereketi yok dostum..
    Acaba olabilir mi diyorum ama sonuçta illegal bir iş yapıp kazanmıyorum acaba geçmişte yaptığım bir şey mi neden oldu .

    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam meslek nedir sorması ayıp değilse?
    Pm attım hocam

    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam emin olun şehirinde etkisi çok adım atsan para.

    Konu dışı // Nick'iniz lol'den dolayı koyulmuş bir nick mi
    Evet İstanbul'un bu konuda çok fazla etkisi vardır sanırım.

    Evet lol'den
  • 05-04-2014, 00:46:04
    #13
    O bir şey mi?
    2800 lira net maaş + 1500 lira internet geliri + 600 lira annemin maaşı.
    Iğdır gibi yerde ev kirası vermediğim ve annemle yaşadığım halde geçinemediğim aylar oluyor.
    Not: 830 lira kredim var.
    Not 2: Şimdi Gölcük'te askerdeyim ve 2500 lirayla yine geçinemiyorum.
    Not 3 ve siz kızmadan önceki son not: Ne kadar gelirse o kadar gidiyor üstadım. Ehl-i keyf yaşamak zor zanaat vesselam.
  • 05-04-2014, 00:53:05
    #14
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bir şey mi?
    2800 lira net maaş + 1500 lira internet geliri + 600 lira annemin maaşı.
    Iğdır gibi yerde ev kirası vermediğim ve annemle yaşadığım halde geçinemediğim aylar oluyor.
    Not: 830 lira kredim var.
    Not 2: Şimdi Gölcük'te askerdeyim ve 2500 lirayla yine geçinemiyorum.
    Not 3 ve siz kızmadan önceki son not: Ne kadar gelirse o kadar gidiyor üstadım. Ehl-i keyf yaşamak zor zanaat vesselam.
    Azdan az çoktan çok sanırım ... Öğrencilik günlerimi hatırlıyorum da o para ile de böyle yaşıyordum bu para ile de aynı
  • 05-04-2014, 00:58:21
    #15
    Riot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Azdan az çoktan çok sanırım ... Öğrencilik günlerimi hatırlıyorum da o para ile de böyle yaşıyordum bu para ile de aynı
    Aynen hocam cimri olup sürekli bir yerlerden kısma telaşında olmadığın sürece hep böyle geçiyor hayat.
  • 05-04-2014, 02:51:06
    #16
    Kredi kartın varsa iptal hocam kesin çözüm
  • 05-04-2014, 05:31:36
    #17
    Paranın bereketi yoksa isterse her ay sabit 10 bin lira maaşın olsun cebin delik gibidir.

    Sadece paranın kaynağını bereket olarak düşünme. Helal para kazanıyor olabilirsin yanlış anlama ama hiç şunu düşündün mü? Acaba bu para bana yetmiş olsaydı veya yetirebilmiş olsaydım gerçekten ihtiyacı olanlara yardım elini uzatabilir miydim?

    Bakın demişsinizki,
    Fakat geri kalan para hayatımda kendime özel hissettireceğim hiçbir şey yapamadan bitiyor.

    Lösemili çocuklar vakfı veya Kimse yok mu derneği yada etrafında yardım elini uzatabileceğin gerçekten inandığın kimseler olabilir.

    Veya bir çocuğu sevindirebilirsin, bir hastaya ilaç alabilirsin yada sokaktaki bir köpeğin karnını doyurabilirsin. Bunlar sizi özel hissettirmez mi?

    O zaman belki düşünmezsin paranın nereye gittiğini ne çabuk bittiğini bereketli olur.

    Tabi bu benim şahsi görüşüm istediğin gibi kazandığın parayı harcamakta özgürsün en nihayetinde
  • 05-04-2014, 11:21:58
    #18
    Ne kadar gelir o kadar gider

    Bence bir yere borçlanın para biriktirmeye çalışın