• 08-04-2014, 22:20:22
    #46
    MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2800 TL çok para yokluk çekmeden kıymeti bilinmez..

    haline çok çok şükretmelisin.
    Yokluk çekmediğimi nerden biliyorsunuz buna şaşırdım açıkcası ?
  • 08-04-2014, 22:34:32
    #47
    Size tavsiyem borca girmenizdir. 1 yıl önce 24 bin TL kredi çektim , sadece 6 ay taksitim kaldı . Üstelik çektiğim parayı enparaya koydum Faiz getirisi ile kredi faizini ödüyorum

    Benzin+ alkol+dışarıdan yemek vs vs derken ayda 2binTl altına düşmek çok zor. Üstelik istanbulda gece dışarı çıkıldığında min 150 TL harcanıyor.

    Yada kendinize hedef koyun ben 1 yıl önce kendime koyduğum hedef sayesinde ;
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...58500243/detay

    Kazancımın %70 biriktirme şansım oluyor
  • 09-04-2014, 00:11:29
    #48
    Bolluk içindeyken ben de parayı yettiremedim. Yokluk olunca da yetmiyor, orta halli olunca da. Ancak biraz yokluk çeken insan sonradan tekrar bolluğa gidince, biraz daha tutumlu olabiliyor sanırım.

    Mesleğinizi ben de merak ettim açıkcası.