Hocam bi gelir gider tut. Yatirim yapmayi ogren. Cok savurgansin. Cok sukur biz iki kisi o kadar savurgan degiliz. Maasimiz da duzenli degil ogrenciyiz ama geciniyoruz.. Valla sasirdim dogrusu.. Ve ben bu durumda bile yatirim yapabiliyorum cok sukur. Gunluk disarda 20 tl bile yesen aylik 600 yapar. Tamam kazandigina gore az ama sen daha cok kaybediyrsn
Sigara, alkol, yemek siparisi oldugu surece ne kadar kazandiginin hic bir onemi yok hocam, bunlari hayatindan cikarman lazim ya da minimum sekilde azaltman.
Aşağı yukarı aynı dert bendede var alkol,dışarıda yemek ve sigara sonuç cep delik cepken delik üstelik bende şirketimin verdiği ve her ay 400 tl yüklenen bir yemek kartım olduğu halde.