Paranın bereketi yoksa isterse her ay sabit 10 bin lira maaşın olsun cebin delik gibidir.

Sadece paranın kaynağını bereket olarak düşünme. Helal para kazanıyor olabilirsin yanlış anlama ama hiç şunu düşündün mü? Acaba bu para bana yetmiş olsaydı veya yetirebilmiş olsaydım gerçekten ihtiyacı olanlara yardım elini uzatabilir miydim?

Bakın demişsinizki,
Fakat geri kalan para hayatımda kendime özel hissettireceğim hiçbir şey yapamadan bitiyor.

Lösemili çocuklar vakfı veya Kimse yok mu derneği yada etrafında yardım elini uzatabileceğin gerçekten inandığın kimseler olabilir.

Veya bir çocuğu sevindirebilirsin, bir hastaya ilaç alabilirsin yada sokaktaki bir köpeğin karnını doyurabilirsin. Bunlar sizi özel hissettirmez mi?

O zaman belki düşünmezsin paranın nereye gittiğini ne çabuk bittiğini bereketli olur.

Tabi bu benim şahsi görüşüm istediğin gibi kazandığın parayı harcamakta özgürsün en nihayetinde