BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 bin maaş alıp yetiremiyorum demek çok kötü birşey, insanlar kaç para alıyor geçiniyor on göre hareket edin.

bizim memlekette gelişme yok zaten tüketim toplumu, okul bitsin memur olayım 3 bin alayın yatayım, gelişmez ülke

bir akrabam 1250 tl maaş alıyor 650 tl ev kredisi ödüyor 2 çocuk bakıyor ve Allaha şükür geçinemiyorum demiyor
Bana göre paranın bereketi olması lazım hocam. Yoksa 10 binde olsan bereketi yoksa sittin sene geçinemen... Benimde etrafımda var 1k kazanıpta 500 600 lira kira ödeyip, çocuk yetiştiren. Hepsi Allaha şükür, sıkıntısız geçiniyoruz diyorlar.