Hepinize çok değerli yorumları için bol bol teşekkür ederim.

Konuyu dün açmıştım ve bugün bir trafik kazası yaşadım çok şükür ben ve arkadaşımda bir sıkıntı yok aracım biraz hasarlandı ustama bıraktım şimdi eve girebildim aklıma ilk bu söz geldi ;

‘Rabbine dönüp “benim büyük bir derdim var” deme. Derdine dönüp “Benim büyük bir Rabbim var” de!’ [Mevlana]

Yani ne desem bilemiyorum artık... Kelimelerin noktaya dönüştüğü yerdeyiz.