3 bin maaş alıp yetiremiyorum demek çok kötü birşey, insanlar kaç para alıyor geçiniyor on göre hareket edin.

bizim memlekette gelişme yok zaten tüketim toplumu, okul bitsin memur olayım 3 bin alayın yatayım, gelişmez ülke

bir akrabam 1250 tl maaş alıyor 650 tl ev kredisi ödüyor 2 çocuk bakıyor ve Allaha şükür geçinemiyorum demiyor