• 20-01-2008, 22:57:06
    #19
    AdimHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lepisteleri fanustamı besledin hocam sen.Zaten bu japonlarda halinden bezmiş yaşamaya niyeti yok
    yok japonları fanusta besledim. sonra akvaryum aldım onla beraber lepistes..
  • 20-01-2008, 23:20:18
    #20
    Alın 1 2 tane çöpçü atın fanusa işte.. Gezinip dursunlar (: Zahmetsiz..
  • 20-01-2008, 23:35:31
    #21
    Üyeliği durduruldu
    hocam bari ilerde yenicek bi balık beslesende emekler boşa gitmese ve suyuda balık sayısına bağlı olarak değiştirmelisin. kaç balık var sende
  • 21-01-2008, 16:24:15
    #22
    Misafir
    Demekki ben pirhena alsam çok rahat bakarım. 2-3 gün aralıklarla balığa gidiyorum. Çok sağlam balık tutarım ayıptır söylemesi. Uyumadan, çayımı içmeden, sabahları bakkala gitmeye üşendiğimden gitmesemde sabahları 5-6 arası çıkar haftada 2-3 kez balığa giderim. Geçen gün düşündüm akvaryum boş duruyor bizim. Balık alıp monitörün yanına koymayı düşünüyom. Arada göz dinlendirir, stresi alır.
  • 21-01-2008, 16:37:11
    #23
    Bende pirana ile çiklet besliyorum çikletler acıkınca kendilerini yiyorlar aç bırakmaya gelmiyor keratalar geçen biri gitti öyle
  • 21-01-2008, 16:50:44
    #24
    Malawi cikleti ise yerler (: Tanganyika cikleti yemez ama...
  • 21-01-2008, 16:51:28
    #25
    Üyeliği durduruldu
    zebra ciklet var bende de. birini bulsam ver dese direk verecem. yeni akvaryum aldım 430 litre ayıptır söylemesi frontosa bakmayı düşünüyorum. ama daha alınacak bir dünya şey var.
  • 21-01-2008, 16:53:00
    #26
    Frontosa Brundi almayı düşünürsen bir büyüğüm var , F0 satış yapıyor iletişim kurabilirim..
  • 21-01-2008, 16:54:13
    #27
    DarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zebra ciklet var bende de. birini bulsam ver dese direk verecem. yeni akvaryum aldım 430 litre ayıptır söylemesi frontosa bakmayı düşünüyorum. ama daha alınacak bir dünya şey var.
    Zebra en kötü çiklet türü ya sanki üremek için üretilmiş balıklar al üret onun dışında herkese saldırır.