AdimHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Balık Besliyen R10 Üyeleri..
149
●12.838
- 21-01-2008, 16:24:15MisafirDemekki ben pirhena alsam çok rahat bakarım. 2-3 gün aralıklarla balığa gidiyorum. Çok sağlam balık tutarım ayıptır söylemesi. Uyumadan, çayımı içmeden, sabahları bakkala gitmeye üşendiğimden gitmesemde sabahları 5-6 arası çıkar haftada 2-3 kez balığa giderim. Geçen gün düşündüm akvaryum boş duruyor bizim. Balık alıp monitörün yanına koymayı düşünüyom. Arada göz dinlendirir, stresi alır.
- 21-01-2008, 16:54:13Zebra en kötü çiklet türü yaDarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanki üremek için üretilmiş balıklar al üret onun dışında herkese saldırır.