bLeedCry adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben zaten küçükten almak istiyorum elimde büyüsün keratalar
Murky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benimkiler üremek için değil öldürmek için yaşıyorlar
akvaryuma başka her hangi canlı sokamıyorum gecen parmağıma saldırdı pokumanlar




bu akşam iş dönüşü petshop a gidip bakıcam tekrar bi iç cekerim
en az bir ay daha boş duracak akvaryum