• 21-01-2008, 16:57:56
    #28
    Üyeliği durduruldu
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Frontosa Brundi almayı düşünürsen bir büyüğüm var , F0 satış yapıyor iletişim kurabilirim..
    daha süs püsü dış filtresi bir dünya şey var akvaryum var şuan sadece ben zaten küçükten almak istiyorum elimde büyüsün keratalar

    Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zebra en kötü çiklet türü ya sanki üremek için üretilmiş balıklar al üret onun dışında herkese saldırır.
    bende sırf erkek var benimkiler üremek için değil öldürmek için yaşıyorlar akvaryuma başka her hangi canlı sokamıyorum gecen parmağıma saldırdı pokumanlar
  • 21-01-2008, 17:01:25
    #29
    mürekkep vardı suyu temizleyen ondan al tavsiye ederim değiştirmeye kalmaz
  • 21-01-2008, 17:02:19
    #30
    Hazır konu açılmışken , ufak akvaryumu olup Balık besleme işini gerçekten hobi olarak gerçekleştirmek isteyen arkadaşlara biraz detaylıca inceleyip , okuyup filan Discus beslemelerini öneriyorum , hem gelir kaynağı olur hem büyük bir zevk... Gerçi 1.5 2 senede filan yavru alırsınız ama mükemmel ötesi canlılar..


  • 21-01-2008, 17:07:26
    #31
    Üyeliği durduruldu
    discus alternatifimdi kışkırtma yav aslında hangisini beslesem diye düşünüyorum. neon tetra falan gibi balıklarla discus iyi gidiyor ama frontosanın zevki bir başka.
  • 21-01-2008, 17:09:27
    #32
    480 Lt tank da Discus beslersen birşey anlamazsın ki : ) Ayrıca neon , tetra filan hafif balık Discus'un yanında , ya Tek tür Discus ya Melek Koloni yapacaksın , tabi zevk meselesi...
  • 21-01-2008, 17:15:19
    #33






    İlgili ilanımı Buradan Görebilirsiniz..

    Steweni Taiwan Kolonisi içindekiler sadece..

    1.5 sene oldu bu tank'ı kuralı , geçen ay da hepsini sattım (: Ama şimdi size Discus önerirken benim de canım acayip istiyor aslında (:
  • 21-01-2008, 17:21:19
    #34
    Üyeliği durduruldu
    gaza geldim para lazım paraaaa

    480 değil 430 hatta 432 120x60x60 boyutlarında. daha büyük yaptırcaktım ama odada yer yok bu akşam iş dönüşü petshop a gidip bakıcam tekrar bi iç cekerim en az bir ay daha boş duracak akvaryum
  • 21-01-2008, 17:30:07
    #35
    Üyeliği durduruldu
    tuzlu su akvaryumu olan var mı?bende 300 litrelik bi akvaryum var
  • 21-01-2008, 17:55:04
    #36
    savec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tuzlu su akvaryumu olan var mı?bende 300 litrelik bi akvaryum var
    Tuzlu su balıkları muhteşem ötesi ama tanesi 30 liradan falan başlıyor bir balık ölünce gitti 30 ytl