• 25-01-2008, 10:25:12
    #73
    nattereri dediğin pirana türü Etçil mi ? yoksa Organik Sera filan atsak yer mi ((:
  • 25-01-2008, 10:29:55
    #74
    Nattereri etcil piranhadır
    Bunlardı benim balıklar... Gerci daha kucuklerdi burda.
    [media]http://img129.imageshack.us/img129/8454/1001479vp9.jpg[/media]
    [media]http://img404.imageshack.us/img404/9406/1001566pf7.jpg[/media]
    Buda erkek yunusum... Resimler eski... simdiki hali gorulmeye deger...
    [media]http://img132.imageshack.us/img132/7250/1002335op2.jpg[/media]
    [media]http://img521.imageshack.us/my.php?image=1002244ir0.jpg[/media]
    ImageShack - Hosting :: 1002244ir0.jpg
  • 25-01-2008, 10:34:15
    #75
    Peki bunun dip çekimini vs. nasıl yapıyorsun ? Yoksa sadece dış filtre yetiyor mu ?
  • 25-01-2008, 10:38:42
    #76
    Aslında bu hemen hemen aynıdır tum balıklar icin; haftada bir ,1/3 su degisimi... Piranhalar oyle soyledikleri gibi gunde 2 kilo et falan yemezler hatta yetiskin piranhaları haftada 3 defa saglam beslemek yeterlidir... Yani beyaz et , canlı balık, karides vs akvaryumun kimyasını bozar (nitrat) ama dip cekimleri ve saglam filtreleme sorunu cozer...
  • 25-01-2008, 10:50:57
    #77
    Tüm balıklar için aynıdır da , Pirana'dan bahsediyoruz hani elimizi kolumuzu götürmesin , akvaryumcular ile pek iyi değilimdir o yüzden net cevap alamam ((: yani insan eline gelmezler mi Dip Çekimi yaparken ? Cehaletime ver (((:
  • 25-01-2008, 11:07:20
    #78
    Ha pardon , ben olaya su kirliligi acısından bakmıstım

    Dip cekimi yaparken illa ki dikkatli olmanız gerekir... Piranhaların babası Frank isimli adam ısırıldıgı tek tür piranhanın nattereri oldugunu soyluyor.

    Eliniz piranha akvaryumunda ise her saniye dikkatli olmakta fayda var , sagı solu belli olmuyor bu balıkların ... Ayrıca ısırıktan ziyade hepatit vs kapma riskide soz konusu...
    Herkesin kendine gore yontemleri oluyor,ben ilk basta biraz urkutup oyle dip cekerdim...

    Ve beslediginiz piranha; Cariba, Rhom , Elongatus, Piraya , Spilo gibi psikopat cinsten piranhalarsa dip cekerken cok dikkatli olmakta fayda var yoksa Allah etmeye parmagınızdan olursunuz Ama Nattereri dedigimiz bu cinslerde 2-3 dikisle kurtulursunuz
  • 25-01-2008, 11:20:13
    #79
    Kısaca özetlemek gerekirse : Bu balıkların hepsini çıkartacağız tank'dan Dip çekimi yaparken (: yahut köşe kapmaca oynayacağız..
  • 25-01-2008, 11:31:02
    #80
    Yok , cıkarırsan da olmaz , bosuna stres yaparsın balıklara... En saglamı uzun bir hortumla dip cekmektir... Hem balıkları uzmezsin hemde kendini
  • 25-01-2008, 11:52:36
    #81
    e onların bende yapacağı stresi niye gözardı ediyoruz (((: Yok abicim ne ben bu hobiye dönerim ne de pirana beslerim..
    Detaylı bilgilerinden ötürü teşekkür ederim..

    Sağlıcakla..