Konu
Balık Besliyen R10 Üyeleri..
25-01-2008, 11:20:13
#79
BUGRAHANN
Kısaca özetlemek gerekirse : Bu balıkların hepsini çıkartacağız tank'dan Dip çekimi yaparken (: yahut köşe kapmaca oynayacağız..