• 24-01-2008, 13:47:12
    #55
    Misafir
    hocam google'dan arattım discus'u baya büyük hayvan. ama çok güzel acaba küçük balıklarla yaşabilirler mi bunlar? örneğin 2 tane bundan alsam.

    edit: adresi bekliyorum
  • 24-01-2008, 13:55:47
    #56
    Discus her balık ile yaşamaz okadar buyukte değillerdir. karşıdan baktınmı kağıt gıbıdırler
    Ben 2 3 yıl kadar besledim. resimlerinden 1 tane gostereyım sıze. Şuan beslemiyorum kaldırma sebebim bir gun yıkılacak diyedir
    Elektrik ve su faturasına %200 kadar etki edıyordu. haftada 1 suyu yarıya kadar degıstırıyordum vs...

  • 24-01-2008, 13:58:47
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Discus her balık ile yaşamaz okadar buyukte değillerdir. karşıdan baktınmı kağıt gıbıdırler
    Ben 2 3 yıl kadar besledim. resimlerinden 1 tane gostereyım sıze. Şuan beslemiyorum kaldırma sebebim bir gun yıkılacak diyedir
    Elektrik ve su faturasına %200 kadar etki edıyordu. haftada 1 suyu yarıya kadar degıstırıyordum vs...

    Bu akvaryum bana bir yerden tanıdık geliyor
  • 24-01-2008, 14:02:16
    #58
    Bu tankda mı Discus besledin arkadaş sen ?
  • 24-01-2008, 14:03:40
    #59
    pm nı Aldım DarkRhyme Bahsettiğin şahıs benim bir gun burda karşılaşmakta varmış

    bLeedCry bu tankta ben chicled besledim.
    moori yunus, sarı prenses.
  • 24-01-2008, 14:05:54
    #60
    Discus'dan bahis geçerken mevzu da dedim bu tank da beslemiş olamaz (((:

    Yunus ve Sp'leri satalı cook oldu , ama zevkli yaratıklardı vesselam..
  • 24-01-2008, 14:08:24
    #61
    İç dizayn olarak discusa gore bır akvaryum değil ben chicled lere gore dizayn etmiştim. Akvaryum olarak istenilen her balığın beslenebileceği boyutlarda akvaryum.

    Akvaryumda balık beslemek insana huzur katıyor ben kaldırdığımda çok üzülmüştüm.
  • 24-01-2008, 14:11:47
    #62
    1 kıran da 75'den fazla frontozamı kaybettim ( Singapurdan ilk gelen cins'in çocuklarıydı ) , o gün lanet ettim hepsini birden tanklarla birlikte çıkarttım elimden o yüzden sadece Discus diyorum , 5 6 tane alıp eş tutmasını bekleyeceksin , zevkine varacaksın , böyle dolap halinde yapacaksın 3 sıra 3 yukarıya 3 sola 9 tank içine de maddi durumun iyiyse 4 'er tane discus atacaksın seyret zevki.. Peh be.. Yağmurlu havada karşısına geçip alacaksın eline de kahveni seyret dur..
  • 24-01-2008, 15:24:59
    #63
    ben sahilde içerken genelde biranın sonu ve çerezin dibini denize atarım bu da sayılırsa bendebalık besliyorum