Malawi Cichild ve Tanganyika Cichild'leri ile ilintili epey uzun makalaleler yazdım , Japonlar konusunda detaylı bilgim yok ama elimde olan kaynakları paylaşırım..
* Antalya'ya döndüğümde ( Ay'ın 26'sında döneceğim : ) )
Sağlıcakla..
Balık Besliyen R10 Üyeleri..
149
●12.838
- 20-01-2008, 22:28:28tank alacaz zaten de nereye koysak diye düşünüyoz bir kaç gündürbLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2008, 22:39:32Üyeliği durdurulduBoşver onu sen bence ona balık yetişmez be doyuramazssınserver4ever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2008, 22:40:09yetişmediği yerde atlicak adam bulunurAdimHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2008, 22:50:14bence japon değil lepistes besle. ben 3 seneden fazladır balık besliyorum ilk japon almıştım fanusta besliyordum hemen ölüyorlardı
sonra ufak bi akvaryum 5 tane lepistes aldım bi doğurmada 25 den fazla yavruluyor
(maşAllah) doğumda ölenler büyüyemeden ölenler derken 7-8 tanesi anca yaşıyor şuan 30 a yakın balık var hepside ilk 5 balıktan gelme fanusta yavru dolu
Not :ayrıca çok kuduruk hayvanlar çabuk ürüyorlar alırsan farkedersin
- 20-01-2008, 22:54:042 günde bir değiştirirsen o balıklar fazla yaşamaz bende normal büyüklükte bir akvaryum var ayda bir 1 haftalık dinlenmiş su ile değiştiriyorum.Bu arada suyunu değiştirmeden 2 gün önce bi kapta suyu dinlendir sonra koy yoksa suyun içindeki baloncuklar balıkların pullarına yapışıp öldürüyor.
- 20-01-2008, 22:55:39Üyeliği durdurulduLepisteleri fanustamı besledin hocam sen.Zaten bu japonlarda halinden bezmiş yaşamaya niyeti yokokyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle