• 20-01-2008, 22:26:58
    #10
    Malawi Cichild ve Tanganyika Cichild'leri ile ilintili epey uzun makalaleler yazdım , Japonlar konusunda detaylı bilgim yok ama elimde olan kaynakları paylaşırım..

    * Antalya'ya döndüğümde ( Ay'ın 26'sında döneceğim : ) )

    Sağlıcakla..
  • 20-01-2008, 22:28:20
    #11
    Misafir
    fanusu ayda bir temizlesen de birşey olmaz

    ciklet balığı beslemiştim zamanında
  • 20-01-2008, 22:28:28
    #12
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pirana Fanus da yaşamaz , yazık olur hayvanlara... Asgari 100*40*40 bir tank gerekiyor , tabi etçil olacaksa günde 2 kg 'da balık.. (:
    tank alacaz zaten de nereye koysak diye düşünüyoz bir kaç gündür
  • 20-01-2008, 22:29:39
    #13
    Pek güneş almayan bir yere koymanızı tavsiye ederim (:
  • 20-01-2008, 22:39:32
    #14
    Üyeliği durduruldu
    server4ever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tank alacaz zaten de nereye koysak diye düşünüyoz bir kaç gündür
    Boşver onu sen bence ona balık yetişmez be doyuramazssın
  • 20-01-2008, 22:40:09
    #15
    AdimHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşver onu sen bence ona balık yetişmez be doyuramazssın
    yetişmediği yerde atlicak adam bulunur
  • 20-01-2008, 22:50:14
    #16
    bence japon değil lepistes besle. ben 3 seneden fazladır balık besliyorum ilk japon almıştım fanusta besliyordum hemen ölüyorlardı sonra ufak bi akvaryum 5 tane lepistes aldım bi doğurmada 25 den fazla yavruluyor (maşAllah) doğumda ölenler büyüyemeden ölenler derken 7-8 tanesi anca yaşıyor şuan 30 a yakın balık var hepside ilk 5 balıktan gelme fanusta yavru dolu
    Not :ayrıca çok kuduruk hayvanlar çabuk ürüyorlar alırsan farkedersin
  • 20-01-2008, 22:54:04
    #17
    2 günde bir değiştirirsen o balıklar fazla yaşamaz bende normal büyüklükte bir akvaryum var ayda bir 1 haftalık dinlenmiş su ile değiştiriyorum.Bu arada suyunu değiştirmeden 2 gün önce bi kapta suyu dinlendir sonra koy yoksa suyun içindeki baloncuklar balıkların pullarına yapışıp öldürüyor.
  • 20-01-2008, 22:55:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence japon değil lepistes besle. ben 3 seneden fazladır balık besliyorum ilk japon almıştım fanusta besliyordum hemen ölüyorlardı sonra ufak bi akvaryum 5 tane lepistes aldım bi doğurmada 25 den fazla yavruluyor (maşAllah) doğumda ölenler büyüyemeden ölenler derken 7-8 tanesi anca yaşıyor şuan 30 a yakın balık var hepside ilk 5 balıktan gelme fanusta yavru dolu
    Not :ayrıca çok kuduruk hayvanlar çabuk ürüyorlar alırsan farkedersin
    Lepisteleri fanustamı besledin hocam sen.Zaten bu japonlarda halinden bezmiş yaşamaya niyeti yok