okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence japon değil lepistes besle. ben 3 seneden fazladır balık besliyorum ilk japon almıştım fanusta besliyordum hemen ölüyorlardı sonra ufak bi akvaryum 5 tane lepistes aldım bi doğurmada 25 den fazla yavruluyor (maşAllah) doğumda ölenler büyüyemeden ölenler derken 7-8 tanesi anca yaşıyor şuan 30 a yakın balık var hepside ilk 5 balıktan gelme fanusta yavru dolu
Not :ayrıca çok kuduruk hayvanlar çabuk ürüyorlar alırsan farkedersin
Lepisteleri fanustamı besledin hocam sen.Zaten bu japonlarda halinden bezmiş yaşamaya niyeti yok