Balık Besliyen R10 Üyeleri..
149
●12.838
- 24-01-2008, 12:14:53Ben de canlı doğuranlar besliyordum.Uzun süre bıraktım.Raslantıya bak, bugün yeniden kurdum akvaryumu, birazdan balık alıcam.İyi oldu, baya balık besleyen wm varmış.
- 24-01-2008, 12:19:01Akvaryum.com Forum: Sıfırdan Kapumbağa Akvaryumu Kurulumu (resimli)Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2008, 12:44:15MisafirAkvaryum.com Forum: Sıfırdan Kapumbağa Akvaryumu Kurulumu (resimli)
ben bu linkte görülen akvaryum'un yaklaşık iki katı birşey arıyorum. istanbul avrupa yakasında bunu bulabileceğim yerler nerelerdir?
araştırmalara başlıyorum hemen
şuan 1.5m akvaryumda 100tane lepistes oldu