Konu
Balık Besliyen R10 Üyeleri..
21-01-2008, 22:03:51
#38
salomonis
Misafir
arkadaşlar tüm mesajları okudum. fena gaz halindeyim. büyük bir akvaryum kuracağım. odam kocaman evin en büyük odası bir köşeyi sırf akvaryuma ayırcam
araştırmalara başlıyorum hemen